БУХГАЛТЕР

м. Львів

Що потрібно робити: 

  • розносити банківську виписку; 
  • створювати податкові накладні по авансових платежах; 
  • перевіряти коректність виписаних податкових накладних та реєструвати їх.
Наш ідеальний кандидат: 

  •  має досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років; 
  • впевнений користувач ПК, програми 1С 7.7, M.E.doc; 
  • дуже уважний та відповідальний. 
Що у нас: 

  •  відмінний колектив і демократична атмосфера; 
  • комфортні умови роботи — сучасний і затишний офіс, все необхідне для плідної роботи; 
  • доброзичлива і душевна робоча атмосфера; 
  • лояльне ставлення і допомогу в досягненні потрібних результатів; 
  • конкурентна зарплата; 
  • офіційне оформлення, оплачувані відпустки та лікарняні; 
  • хороші перспективи зростання, особистого і кар'єрного розвитку для талановитих і працьовитих людей.