Адміністратор сервісного центру

м. Київ

Ти станеш працівником, який розпочне розвивати новий напрямок діяльності компанії в нашій Київській філії. Зможеш внести величезний внесок в розвиток компанії і разом ми вийдемо на нові масштаби. 

 Що від нас? 

  • конкурентна фінансова мотивація; 
  • комфортний офіс на вул. Сирецька, 31; 
  • безперервний професійний розвиток: тренінги, семінари за рахунок компанії; 
  • корпоративна бібліотека зі всією сучасною бізнес — літературою; 
  • керівництво, яке завжди готове до діалогу та сміливих рішень: будь-яка твоя ідея або пропозиція буде розглянута. Ми за ініціативність і драйв! 
  • реально унікальну та дуже веселу робочу атмосферу в молодому колективі; 
  • яскраве і насичене позаофісне життя: масштабні корпоративи, майстер-класи, флешмоби, шалені костюмовані вечірки, подарунки працівникам та інше; 
  • офіційне оформлення, соціальні гарантії відповідно до законодавства.
Основні твої завдання: 

  • приймати інструменти в ремонт, відправляти на сервіс та вести їх в базі 1С; 
  • займатися пошуком та залученням нових клієнтів, консультувати клієнтів по телефону; 
  • вести облік сервісного товару та нашого підмінного фонду; 
  • займатися продажем запчастин до інструментів; 
  • повідомляти про стан ремонту клієнтів.