Менеджер із закупівель

м. Львів

Головні функціональні обов’язки: 

-  вносити прихідні, та розхідні (постачальникам); д

- окументально оформляти прихід товару; 

- документально оформляти повернення товару (постачальникам); 

- спілкуватись з постачальниками на рахунок необхідних нам документів, та необхідної інформації по товару; 

- при необхідності вносити зміни в реєстр бази даних; 

- звірка складських залишків.

Головні вимоги: 

- орієнтація на результат; 

- досвідчений користувач ПК (Word, Excel, 1C).

Ми пропонуємо: 

-  відмінний колектив і демократична атмосфера; 

- комфортні умови роботи — сучасний і затишний офіс, все необхідне для плідної роботи; 

- лояльне ставлення і допомога в досягненні потрібних результатів; 

- конкурентна зарплата; 

- офіційне оформлення, оплачувані відпустки та лікарняні; 

- хороші перспективи зростання, особистого і кар'єрного розвитку для талановитих і працьовитих людей; 

- насичене позаофісне життя: корпоративи, навчання, подарунки, участь у різних заходах.